Powered By Blogger

onsdag 4 september 2013

En slags dagens & en jeansfråga till er


En Friskismedaretarstass från kvällens arbetspass. Inget speciellt med den, så det är inte därför jag har valt att flasha den här. Utan det är egentligen bara för jeansen skull. Som låg i min brevlåda tidigare idag. Traderaninjade. Av en ren slump… Så här var det; att jag för ett tag sedan efterlyste tips på andra jeans än Please, andra som sitter lite tajtare över häcken. Typ. Och i en av kommentarerna jag fick då läste jag G-star. Klockrent, varför hade jag inte tänkt på det? Har ju ett par som sitter som jag efterlyste. Fast inte använda på några månader då de är mörka i tjockare jeanstyg, alltså inte så sommarrelaterade…

Det dröjde dock till den nyss gångna helgen innan jag gav mig ut på Tradera i jakt på ett par till. Och där sprang jag på de som figurerar på bilderna här. Fast med bara en ynka minut kvar på auktionen. Så jag dårklickade. Och vann alltså hem dem. Till drömpris. Men! Nojjade att de skulle vara för små, en storlek mindre än min normala nämligen. Men nojjet var i onödan. De passar perfecto. 

Så, det är nu min fråga till er dimper in; är G-star generellt stora i storlek? Kan vara ypperligt att veta om jag får för mig att ragga även ett tredje par så småningom. Det var alles för idag! Trött, hungrig, lite tv-tittarsugen. Så jag ska göra något åt det nu. Fast i lite annan ordning. Peace out! Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Har inte en susning! Använder ju inte jeans, bor i mina leggings! Men den dag jag har fläskat av mig lite bukfett ska jag slå till på ett par. Pöss❤

    SvaraRadera
  2. Snygga ben och rumpa ;) lite avis faktiskt. Har inga g-star men ska genast spana.

    Du är super hott!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej!G-star är min personliga favoriter!Har....för många;-)Nej,de är inte stora i storleken,men däremot "nyckfulla"Kan skilja mycket,tyvärr,beroende på sändning,modell,etc,etc...Tyvärr.Vilken storlek drar du i dessa?Har några oanvända...Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Hej! Nej, du inte stora i storlekarna. Håller med kommentaren ovan. Lita aldrig på g - stars storleksmärkning! Det har jag gjort.....
    Kram A

    SvaraRadera
  5. halloj dra på trissor vad snyggt de satt!!
    JO Gstar är alltid stora speciellt de i stretch då har jag alltid 24 och de ska du med ha.
    dessa du köpte var utan stretch så då brukar de inte vara lika stora som vanligt, prova på en gstar butik får du se, de har en ny jeans byxa med biker knän såååå snygg kram Cia

    SvaraRadera