Powered By Blogger

söndag 8 september 2013

Aktuell status som en slags symbol...


... för att det trots allt går uppåt, framåt. Ja med livet i allmänhet, intalar jag mig i alla fall... :-) men med pluggandet i synnerhet. För efter irritationspåfrestande tekniskt strul, som toksinkade mig under gårdagen, har jag efter operation pressa-mig-själv-intill-bristningsgränsen nu börjat komma ikapp. Det är värdegrunder och normer, konsekvensetik, autonomiprincipen och livsåskådningar sett utifrån olika religioner. Det är en sjuhelsikes röra i skallen men jag tangetknappar som en bindgalen. Och ja, jag vill höra att jag är duktig... ;-) Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig!!! Både med pluggandet och tränandet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det fixar du galant, det vet jag och finesserna messar du mig och frågar.=)
    Kram

    SvaraRadera