Powered By Blogger

onsdag 11 september 2013

Några timmar som råkade förändra

Några timmar bland folk jag gillar. Min toppcoola favoritkollega I som bland annat invigde lyxhörnan med matta och allt, som sötkollega P stylade till. Och de andra, de med stassar med samma logga på som mig. 
Och besökarna, mestadels supertrevliga. Några timmar av skratt, gemenskap, bortkopplande från jobbigheter. Distans! Efteråt en lullande promenad hem, med lite skyltfönsterspanande, som gav inspiration och lite nya idéer. 
Så jäkla supervälbehövlig distans! Som kickade tillbaka envisheten till mitt sinne, fick beslutsamheten att vakna upp igen. Några timmar som råkade förändra... Så nu är det väl bara att köra på hårt och brutalt ett tag till… Gonatt & Kram för idag!

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild du fick till på mig i lyxhörnan :) alltid lika kul att jobba med dig och P.<3 kramis
    Ps. Hur ska vi klara oss nästa vecka, VEM SKA KOKA KAFFE????!

    SvaraRadera