Powered By Blogger

fredag 27 september 2013

En limegrön efterlysning

Min Friskiskompanjon Iga håller på att leta sig lite tokig, eftersom hon så gärna vill ha...


... ett par limegröna träningspjux. De på bilden finns bara i herrstorlek, i alla fall i vår by. Och eftersom jag tycker det är typiskt trist om hon blir tokig på grund av det så fick jag idén att fråga publiken, alltså er. Så då gör jag det här och nu. Genom att säga att exakt alla tips på limegröna träningsskor är härmed ytterst välkomna! Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ursnygga! I vår ska jag med köpa nya när mitt jobb mot bättre fysik åter upptas på en annan nivå än nu. Denna vecka har jag inte kunnat träna alls pga förkylning. Blä! Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist med förkylning hoppas du mår bättre nu! Kram!

      Radera
  2. Hummel har riktigt neongröna annars - IFK-pjucksen.

    SvaraRadera