Powered By Blogger

lördag 14 september 2013

Dagens – som råkade ut för dubbelfel i planeringen

Tanken var att gå till butik som saluför Mollysar för provning. I en del av staden. där jag bor Men så förde omständigheterna mig till andra ändan. Fel ända. Fast där fanns en Lindexaffär mitt framför mina ögon. Så då föll planeringen istället på att testa deras nyutsprungna Black & White kollektion. Så jag knallade in. Men där uppstod genast fel nummer 2. Som i fel storlekar. I alla fall för mig. För inte ett enda av de plagg under size 38… Snopet när jag var provladdad. Så då fick det bli ett substitut. En gerillavariant istället. Med en liten samling spontanryckta plagg.


Det med klart skiftande resultat vad gäller snygghetsgrad på just mig… Jag kastar in de tagna bilderna lite senare, så får ni se, om ni vill… Fast som synes fick jag knäppt av en dagensstass på köpet. En dress som väl faller in under mina rådande kriterier; slappt, simpelt och minimalt med betänketid, eller egentligen tid överhuvudtaget, innan plaggen hamnar på kroppen. En slöstil helt enkelt… Fast nu väntar ingen slöhet här, alls! Det vankas nämligen att återgå till de väldigt många och extremt galenskapsframkallande pluggerierna... Så peace out för nu!

1 kommentar: