Powered By Blogger

tisdag 10 september 2013

Aktuell status, OS i surast & bojkott av inspirationsdöd


Ja jag är så pass jävla skittrist att jag kör stenhårt vidare på mina väderinlägg här. Har man inget annat att komma med... Detta är i alla fall den högaktuella statusen i min värld just nu. Två som hårdövar inför OS i suraste katt medan jag sitter i sängen sidan om, med dator i knäet och försöker kasta ur mig en hel hop av vettigheter i ämnena hälsopedagogik, etik och specialpedagogik. Något jag sysslat med sedan klockan 05, då jag vaknade tokpigg med pluggiver. Så istället för att kasta bort 1,5 timme på att färdas till skolbänk, med stor risk för inspirationsdöd på vägen så håller jag flitens lampa vid liv med hjälp av hemmamiljö, djursällskap och litervis av kaffe... 
Var rädda om er själva och varandra därute! Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Bilden är helt underbar - de ser verkligen toktjuriga ut :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja pigg kl 5 måste man utnyttja. =)
    Jay har dock en lika trist matte som rivit väggarna i källaren hela dagen. Booring säger han. =)

    SvaraRadera