Powered By Blogger

söndag 8 september 2013

Spaning som födde mersmak

Skyltfönsterspaning. En syssla jag gillar att hänge mig åt lite då och då. Man tänker ju att butikerna placerar det bästa de har på första parkett och att man därför bara ska behöva ta en snabb kik i fönstret för att avgöra om det finns något intressant eller ej att hämta där innanför. Nu är det ju då inte riktigt så enkelt, men det var ändå en del av det jag lade kik på under dagens spanartur som gör att jag ska försöka hinna ta mig in i alla fall två butiker någon av de närmsta dagarna.


Om någon undrar så är butikerna enligt bildordningen Åhlens, Zebra, Stadium, Gina Tricot och de två sista HM. Vad jag fastnat för och vart jag därför siktar in mig på att avlägga visit återkommer jag till efter att jag varit där. Om ni inte vill gissa förstås, för då är det absolut fritt fram att göra det... :o) Nu tänker jag hålla kväll framför tv´n så Peace out för den här veckan. Kram, Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Religion t-shirt kanske? Nyfiken:) Kram, Magdalena

    SvaraRadera
  2. Jag tycker HM har så mycket fint nu så jag gissar HM.
    Kram från Isabelle

    SvaraRadera