Powered By Blogger

onsdag 11 september 2013

Varning för gnäll från en hjärna som håller på att krascha


Jag jobbar på det i alla fall. Att få en bättre kropp. Försöker hålla något i trim och eftersom det känns som hjärnan sviker, värker, håller på att krascha sönder och jag mest är ganska trött på den verkar det som en bättre idé att flytta fokus än att deppa ner sig... Vilket annars ligger väldigt nära till hands. Upptäckte nämligen sent igårkväll att det behövs en bra bit mer än vad jag trodde och riktigt visste för ett komplett betyg. Mer som i omöjligt att hinna... Och jag som kämpat, försakat, stressat som en bindgalen speedkanin. Hur menlöst känns det då att veta att även om jag struntar i exakt allt annat, inklusive sömn, än plugg den kommande veckan så har jag ingen chans... Suck liksom!... Fast hur hopplöst det än känns just nu så försöker jag, med hjälp av nytilltränade endorfiner och en stor dos tvång köra hardcoreplugg, i alla fall ett litet tag till... Men nu fick jag åtminstone beklagat mig, inte fel bara det... ;-) Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer: