Powered By Blogger

lördag 21 september 2013

Aktuell status och vädjan med utropstecken


Med garderobsframrotade gammelkläder och galenuppsyn kastar jag härmed ut en vädjan om hjälp, med sådana här:!!! För jag lyckades träna till mig inledningen på en förkylning i morse och det går icke för sig att bli med sådan nu... Så! Alla tips på hur man tränger ut skiten snabbt och helst lätt igen mottages med största möjliga tacksamhet!!! Nu ska jag på utflykt. See you... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. En stadig virrepinne:) Eller också går du till hälsokostaffären och frågar! Kram

    SvaraRadera
  2. Inte träna och vila är bästa tipset. =)

    SvaraRadera
  3. Jag behöver med tips på det. Hängig som tusan. :( Krya på dig! Kramis

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!! Jag försöker också hålla mig borta från alla förkylningar, har äntligen kommit igång ordentligt med träningen, så det finns inte tid för sådana tråkigheter. Så bra tips om nu eländet ändå skulle ramla ner över mig tas också tacksamt emot. Kram

    SvaraRadera
  5. Ion Silver,är det absolut bästa som finns(i Hälsokostbutiker)läs om det på nätet!kram Anna

    SvaraRadera
  6. Håller med om silvret det är kanon. Har du ont i halsen gurgla med ljummet saltvatten. Är du tung runt bihålorna använd en nässköljare. Koka gärna en ingefära som du skalat o delat i bitar med 1 liter vatten, häll det sedan i en kanna där du pressat i saften från 4 citroner. Låt dra till nästa dag och späd ut det med varmt eller kallt vatten o njut. Ta det lugnt och vila

    SvaraRadera