Powered By Blogger

torsdag 12 september 2013

Aktuell status - när det vankas firande igen


För 2,5 vecka sedan var det avslutad kurs i medicin som firades. Med köbekaffe. Och då det kändes som ett ypperligt och ganska trevligt drag blev det samma procedur nu, när jag lyckats sätta sista punkten för den obligatoriska grundkursen. 950 poäng, med toppbetyg. Ja faktiskt!
Att jag sedan saknar 400 poäng, självvalt fördelat på den svåraste kursen; akutsjukvård och mer medicin, plus en frivillig kurs, som lutar åt hälsa och friskvård för min del, att på något omöjlighetsvis försöka fixa på en ynka vecka behöver jag ju inte tänka på riktigt än... Kan ju vänta till latten är långsamt långsamt uppdrucken i alla fall... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Du kommer att klara det med, utan tvekan:)Pöss på dig!

    SvaraRadera
  2. Verkligen bra gjort och glad att få vara bollplank. Du kunde ju nästan allt redan. =)
    Vi hjäpls åt på lördag om det behövs.

    SvaraRadera
  3. Du är ta mig tusan grym! Kramis

    SvaraRadera
  4. Vad är toppbetyg? Är nyfiken men inte på något dumt sätt. Tycker du är jätteduktig med tanke på allt annat jobbigt du varit med om alldeles nyss! Jag hade aldrig fixat det!

    Nova

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så kul att det går bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis!!! Grymt jobbat!!! :-)

    SvaraRadera