Powered By Blogger

tisdag 24 september 2013

Kalla det skryt om ni vill


Med en sjukvårdsbok jag fått av en av de bästa lärare jag någonsin haft. Och där under, i det vita kuvertet, de hett efterlängtade. Betygen! Som därmed sätter stopp för allt vad pluggtjaterier heter här. Ja, jag vet att jag utlovat det tidigare och skitit i att hålla det... 
Men den här gången lovar jag på riktigt! :o) Av någon anledning känner jag dock för att avsluta denna skolera med en bild. Kalla det skryt om ni vill!... ;-) Tjing!


- Posted using BlogPress from my iPhone

17 kommentarer:

  1. Duktiga du! Värt allt slit trots allt? =)
    Vi ses tyvärr inte imorgon... ligger ner och får inte göra annat =(
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Största grattiskramen och all lycka till vidare nu.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Begriper ännu inte varför det skulle vara skryt!
    Du ät jättetoppenduktig som bröderna Lagerståhl skulle sagt.
    Firar på torsdag gör vi!

    SvaraRadera
  4. WOHOOO!! Stort Grattis!! Klart du ska vara stolt över dig själv och det arbete du lagt ner!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Tycker inte att det är skryt att visa fakta på vad man har presterat. Men vi kvinnor är tyvärr för blygsamma med att tala om vad vi kan:)
    Jag tycker att du gjort ett fantastiskt arbete. Vad jag förstott så har du gått genom lite jobbiga saker på det privata planet också den sista tiden. Men ändå klarat av att prestera så bra. Jag hyllar dig för en bra blogg och ett utmärkt resultat kram / louise

    SvaraRadera
  6. Stort jätte-grattis till dig!!! Så glad för din skull! Kramar

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!! Blir glad för din skull! Lycka till..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  8. WOW!!!!
    Vad duktig du är!!! Stort grattis till de fina betygen! Klart att du ska skryta om sig själv! Imponerande!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Du skryter inte alls. Du är bara så himla bra och vad du har jobbat för detta.
    Massa kram och grattis!

    SvaraRadera
  10. Grattis i massor! Jag blir så glad för din skull! Att kämpa mot ett mål som du gjort och lyckas så bra, det värmer mitt hjärta!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  11. Så jäkla bra!!! Grattis!!! Kram Linsan

    SvaraRadera
  12. Tusen Mil.joner Tack för alla era kommentarer!!! De värmer och gör mig riktigt superglad! TACK!!!

    SvaraRadera
  13. O lalaaa!! Så imponerad , fantastiskt duktigt av dig och jag hoppas att du är stolt över dig <3

    Kram

    SvaraRadera
  14. Stort GRATTIS! Dom betygen skulle jag också delat med mig:)

    Lycka till nu med jobbsökan!
    Kram

    SvaraRadera