Powered By Blogger

torsdag 12 september 2013

Jag kom på att jag är...

... så pass jäkla stolt över mig själv idag att jag ta mig hundan förtjänar ännu lite mer åt firarhållet. Därav denna torsdagskvällssupé:


Rödvin och lyxmackor. Friterad rödspätta, gravad lax. Vilket även är tänkt att funka som pepp för mina kommande dagar av idiotipluggande. Med oddsen att hinna fetmycket emot mig. Men! Jag är en envis jäkel, jag har gått igenom värre än det här och jag har precis slängt in en fighterpolett åt hjärnan... 
Och ja, jag ska försöka sluta tjata om det här med mitt förbannade pluggande i vartenda inlägg... Jag lovar... att försöka i alla fall... Skål!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Skål på dig och du är värd att fira. <3
    kramar

    SvaraRadera
  2. Gott!! Själv så kör jag 5:2,så idag blev det inte så goda saker dom du ätit:) kram

    SvaraRadera
  3. Tjata på du! Ser jättegott ut och nu blev jag jättesugen på kapris... =)

    SvaraRadera