Powered By Blogger

måndag 16 september 2013

Aktuell status - för en tillfälligt utsläppt


Ja jag vet att jag är megaübertristast, som bara tjatar pluggerier. Men! Det är i princip det enda jag gör just nu. Idiotipluggar! Sista veckan så det är en sluttamp i sådan speed att till och med Usain Bolt säkerligen blivit imponerad...
Fast efter att ha hängett mig fullständigt åt sårrevision, protozoer och metabolisk acidos sedan klockan 05 i morse var jag tvungen att ta en paus. Släppas lite ut i verkligheten. Och hamnade i ett provrum, med ett par Mollysar... Visar senare. När jag har lyckats beta av även immunisering och inflammationer. Så see you igen, om ni vill... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja lite luft måste man ha även som spurtpluggare.
    Bra jobbat! metabolisk acidos; bara en sån sak...

    SvaraRadera
  2. Du kör verkligen hårt och förtjänade en stund in da provrum:) Ska bli kul att se vad du provade. Kram och kämpa på!

    SvaraRadera