Powered By Blogger

torsdag 19 september 2013

Aktuell status & längre än vanligt


Med slitet utseende och klackpjux för första gången på flera månader. Har fått någonslags skum sträckning/ nerv i kläm under ena foten. Ont att gå i plattdojjor, tänkte att en annan vinkel skulle funka finemang. Jag tänkte fel. Fast jag är i alla fall längre idag än vad jag brukar vara. Bara en sådan sak... Och så det där roliga väderordet - dimbankar, det gör ju en också glad, på något märkligt sätt... Och nu kommer bussen som ska stå för min färd till skolbänk, så Tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Vad är det för kängor, märke, höstens nu? Jag letar efter liknande, dina är superfina! Ellinor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Märket är Neosens, namnet på just de här pjuxen är Moravia. Shoppade i en lokal butik förra våren/sommaren. De är supersköna att ha på sig så håller tummarna att du hittar ett par, eller några andra schyssta. Kram!

      Radera
  2. Trist att du har ont men pjucksen är superläckra!!!!!
    Kram

    SvaraRadera