Powered By Blogger

söndag 22 september 2013

Det börjar ta mig fan luta åt galenskap

Jag och Jeanette var på Rusta en snabbsväng igår också. Och snacka om chock när vi där möttes av denna (makabra) syn:


Joråsåatt, med endast 3 månader och 3 dagar till julafton är det kanske hög tid att börja investera i julgran och ljusslingor... eller inte... Det börjar ta mig fan luta åt ren och skär galenskap i konsumtionsdjungeln... Eller vad säger ni?... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Haha! Var på Gekås igår med MASSOR av julgrejs. Jag köpte inget men det var det många som gjorde. Och juleskum fanns! Men så vet jag också att julsakerna i princip ryker så fort juldagarna är över, ingen julrea där alltså som många andra butiker har.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dårskap.......sommaren är ju knappt över!
    Kram Titti

    SvaraRadera