Powered By Blogger

tisdag 24 september 2013

Dagens – med ett helpuckat mission under dagens dejt


Jag har varit på kompisdejt med mitt favoritpreggo idag, den mycket saknade vännen Sanna. Och trots att jag visste att vi skulle knalla en del så tyckte jag att det kändes som en urbra idé att gå in pjuxen på bilden (som knappt syns där, men ändå…). Ash Quick med en klackhöjd på 9 cm. Vilket är skyhögt för mig, inte minst då jag kört på konceptet att vara så jordnära det bara går hur länge som helst. Så bara den detaljen borde ha avskräckt mig. Tillika har jag breda fötter och får i princip alltid, vilka skor det än må handla om, tryck i smärtsam krampvariant över ankbladen. Och! Pjuxen är dessutom ganska stela. Jag ni kan säkert gissa... Fy satan, jag är helt fotförlamad nu… Skyll dig själv pucko… :o) Peace out för nu!

2 kommentarer:

  1. Oh fy! Känner igen det där! Har också ankfötter. Snygga pjucks förresten! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, ett helvete är det... Men det är ju just de där att de är snygga så jag har bestämt mig att de ska gås in oavsett plågor... :o) Kram!

      Radera