Powered By Blogger

onsdag 29 december 2010

Äventyren i Lund – andra halvlek…

Om ni inte redan har räknat ut det så var det de lovely ladiesen Fengxumamma, Morty, Dr Molly och Sanni bus som anslöt med Lingonberrie och mig på tapasrestaurangen i Lund igårkväll.
En magisk sammandrabbning som i ord kan beskrivas i mycket skratt, mycket snack – om allt mellan liv och död, god och lite för mycket mat, smaskigt rödvin och ett minne att leva på länge. Ska man istället skildra kvällen i enbart bilder (som jag har norpat av Lingonberrie) så får dessa klipp tala för sig själv.


















Tack för en faboluos kväll tjejer! Fy attans vad jorden hade varit fattig utan er. Saknar er redan! Kram till er och såklart även till alla er andra därute!

10 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft toppentrevligt!!! Jag hade gärna varit med om jag bott närmare Lund :-)

    KRAM till er

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig dag/kväll ni verkar ha haft..fina bilder!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Linaplina: ja det är allt lite trist att det här landet ska vara så förbenat lå¨ngt... :o( Hade varit mycket enklare om alöla hade bott på Gotland. :o) Kram!

    Chatarina: ja det var superskoj! Synd att du bor så långt bort :o( Jag hade en gång en pojkvän i din hemstad så jag vet exakt hur långt... trist... :o( Kram!

    SvaraRadera
  4. Linapina: min stavning är verkligen helkass... om ALLA hade bott på Gotland ska det såklart vara...

    SvaraRadera
  5. Ser ut som en härlig kväll!
    Jag fick ju dessvärre tilbringa natten i saltgruvan aka praktikplatsen men nästa gång hänger jag gärna på. =)

    SvaraRadera
  6. Helen: saltgruvan... hmmm... låter inte som en så kul praktik... hoppas den snart är över.
    Vi får styra upp en nästa gång helt enkelt. Kram!

    SvaraRadera
  7. Å jag somnade som en stock när jag kom hem haha, men ni ser ut att ha haft en riktigt mysig kväller :-)

    SvaraRadera
  8. Johanssonskan: japp, vi hade ju det. Men nu vill jag ta mig tusingen träffa dig snart, så det så! :o) Kram!

    SvaraRadera
  9. Åhhhh, nästa gång vill jag oxå vara med (om jag får??)!!! Jag är ju en Malmö-tös (även om jag bor i Norge). Jag flyger ner när ni ska träffas nästa gång!! Om jag bara hade vetat hade jag kunnat stanna i Malmö lite längre... åkte därifrån i måndags ;-)
    Ni verkar iallafall ha haft en fantastisk kväll och ni var super snygga hela högen!!
    Kram.

    SvaraRadera
  10. MollyB: självklart får du det!!! Hade varit superkul att träffa dig!!! Jag tänkte inte alls på att du var i Malmö nu, sorry men jag lovar att berätta för dig så fort vi styr upp någon ny träff. Kram!

    SvaraRadera