Powered By Blogger

fredag 17 december 2010

Life at Kap Verde – de 11

Jag hatar minigolf. Mr Make har en helt annan uppfattning i den saken. Den rakt motsatta uppfattningen till och med.
Vilket betyder att jag i egenskap av (spelat) gulliga frugan tvingar mig till att genomlida denna extremt skittrista aktivitet ibland. Som idag…


Allt i hopp om att mitt enorma uppoffrande med klubba och fjantig boll ska omvandlas till en ny Molly som tack efter hemkomsten…  Hoppas kan man ju alltid, eller hur… :o) Ta hand om er! Vi ses imorgon. Kramar!

19 kommentarer:

  1. Haha! Vad söt du är? Sitter där och surar..
    Gullegullegull.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Lingonberrie: haha... ja jag forsokte sura som attan men det gick inte sa bra, borjade garva istallet. Miss you. Kram!

    SvaraRadera
  3. Haahhahahahahahhhahaha! Du ser ut som en tjurig barnunge! Som nån av mina när dom inte får som dom vill! Jag älskar minigolf, kan ta en runda med din stackars man någon gång! Han skulle älska våran äventyrsbana här i Linde. Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Linda: haha... da funkade mitt forsok att leka barnunge... :o) Jag gick hela tiden och sa hur kul det var och hur synd att det var en bana mindre... lagom ironiskt sa han skulle fatta hur jag offrade mej... ;o) Saknar dej. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken pepparkaka du har blivit.
    Jag hatar oxå minigolf, har inget tålamod med det.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja oj vad du har fått färg. Vad härligt. !
    Här i skåneland är det i stort sett snöstorm. Plumsar omrkring som en michelingubbe med hunden vadandes bredvid i snö. Inget kul längre. Kram

    SvaraRadera
  7. Hahaha....du ser verkligen ut som en tjurig femåring! :D
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hihi du är ju jättesöt!!!!
    Minigolf är inte min favvosyssla heller men vad gör man inte...... ; )
    Kram Wanja

    SvaraRadera
  9. Wow, vad brun du är! Njut av värmen!

    SvaraRadera
  10. Hahaaa! Jag håller helt med dig, det är skittråkigt. Vad snygg du är på dina bilder förresten! *vissel*

    SvaraRadera
  11. Härligt; du ser ut som lilla My! =)

    SvaraRadera
  12. Hahaha -underbar bild!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  13. Haha, jäklar vad kul det ser ut att vara! :-)

    du är underbart rolig stumpan!

    kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  14. Vilket underbart semesterproblem!
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Du ser ut som en härligt sur pepparkaka, riktig tjurigt söt:)
    Kram

    SvaraRadera
  16. :) jaaa..bra tjura på :) du är så fin och solbränd sååå
    kramar

    SvaraRadera
  17. Hej din lilla surpuppa!
    Du är otroligt söt där du sitter!! Maken förstår säkert vilken enorm insats du gör som ställer upp "bara sådär"..ha ha.
    Njut av varenda sekund ni har kvar av härligheten..
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Minigolf är så TRÅKIGT. Ibland får man hålla god min...vet inte om du lyckas ;-)
    kram

    SvaraRadera