Powered By Blogger

söndag 12 december 2010

Life at Kap Verde – del 5

Vilken solskyddsfaktor ska jag ha idag? 15,8 eller kanske 6 funkar nu? Jag har egentligen inget att rapportera. 5:e dagen med sol, pool, strand och bad. Slappande utan dess like med andra ord. Helt okej tycker jag men inget nytt till er…
 



















Dagens Molly = kalufsband. Inte speciellt utseendesmickrande men jag vill inte ha en vit panna ;o) Bra anledning att skylla bort fulhet med, eller hur… ;o) Till det sarong och bikini av billigare sort. Afton-Mollysar finns dokumenterade men de kommer i samlad trupp efter hemkomsten om 9 dagar. Tagna i kass ljus och tvungna att fixas lite innan publicering… Ta hand om er i vinterland. Massa kram!

10 kommentarer:

  1. Du ser lugn och avslappnad ut- och så vacker!kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt det ser ut!!! Vad brun du blivit redan. Ha en härlig semester, verkar dock inte så svårt! Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åååå vad härligt ni har det!!
    Tusen kramar!

    Adela

    SvaraRadera
  4. Vi är så nöjda med att du lever och har det underbart!

    SvaraRadera
  5. ÅHHHHHHHH!!AVIS AVIS AVIS!!!!!NJUUUUT NJUUUUUT NJUUUUUT!!!

    Drack skumpa i fredags men jag slår vad om att den smakar godare på KapVerde....

    kraaaam

    SvaraRadera
  6. Åhhh, gottisar! Njut för oss med :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Nej då, såg inte fel ut alls! Njut vidare!!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så mysigt! Brun o fin är du alla redan, ser så fräsch ut! Härligt, fortsätt slappa o ha det skönt!
    Tittat på lucia morgon på tv, stämningsfullt. Skall dock strax ge mig ut i verkligheten, om möjligt ännu sämre väder än igår..
    KRAM

    SvaraRadera