Powered By Blogger

onsdag 1 december 2010

Vad vill jag ha sagt med det då?

Det blev italienskt ikväll. Under ett mysigt möte med svärföräldrarna på restaurang. Nu har jag inga bilder på henne men jag tror att jag har landets vackraste och gulligaste svärmor. Fast eftersom hon och jag är mer jämngamla än mig och mr Make så tycker jag egentligen att det känns sinnessjukt och skrattretande att kalla henne svärmor.

Och vad vill jag ha sagt med det då? Ingenting egentligen, mer än att jag tycker om dem. Mycket! Fast i själva verket var tanken bara att jag skulle titta in för att flasha en egobild på dagen nummer två i outfitväg. Nämligen den här:



CC jacket, almost black
Art silk tunic, dark grey
Chrysalis minigown, cabaret
Scarf scarf, royal
Jacquard sleevewarmers, dark grey
Jeansleggings från Vila

Och så var det liksom med det. Eftersom jag är trött så jag håller på att svimma just nu, vilket ni säkert hör på allt svammel så säger jag god natt här och nu!

4 kommentarer:

  1. Du är fortsatt assnygg i håret, grymt.

    Sen behöver ju inte alla svärmödrar vara lastgamla ragator som man helst slipper, även om många är det ;)

    SvaraRadera
  2. CLE & Casa del Caos: tack darlingar! Kram!

    Silverdeer: japp, Olssons, kan rekommenderas om du inte redan visste det. :o) Kram!

    SvaraRadera