Powered By Blogger

tisdag 14 december 2010

Life at Kap Verde – del 7

Har varit ute och lullat i byn precis. En smula shoppingsugen. Har ju inte klickat alls sedan minst 2 veckor tillbaka. Det betyder en aningens abstinens :o). Problemet – det finns inget som triggar mitt spenderarberoende.
Om man inte vill ha afrikanskt hantverk i massor. Och det vill jag inte. Har redan – sedan tidigare resor. En massa pryttlar signerade Gambia till exempel.

Idag blev det i alla fall surfshorts till mr Make och 2 nya, mindre illasittande, bikinisar till mig. Inga klockrena Mollysubstitut men de duger tills vidare. Vet ju att min DeepFling-prespring-Molly korsar Atlanten just nu. :o) Nu ska jag till Creol-lektion. Vill ju fatta vad det snackas bakom ens rygg… ;o) Take care! Kramar!

5 kommentarer:

  1. Hej snygging!
    Jösses vad skönt det ser ut, kortärmad blus o kort jeanskjol OCH barbent!! Näe vi är nog inte många alls som skulle vilja vara där just nu, haha. Roligt med bad-shoppingen!
    Creol-lektion skriver du..kan du prata "inhemska"??
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!
    Du är verkligen en underbar kvinna! Creol-lektion? Skoj.

    Kramar från Eva som kan glädja dig med att jag har gått omkring med två par tjocka strumpbyxor idag.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte ett dugg synd om dig som inte kan shoppa;) Inte när du plågar oss fryslortar med såna där bilder! Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Jag fryyyyyser här hemma ! Jag vill ju åxå gå i flip flop & linne ju ! Aaaaavundsjuk !
    Hoppas att ni har det 100 % perfekt ♥

    SvaraRadera
  5. Annelie: ja lite orattvist ar det nog... :o)
    Jag kan inte prata inhemska men vill lara mig. Kram!

    Eva: usch stackare! Kram!

    Linda: haha... Och forlat vannen,det var inte meningen... ;o) Kram!

    Johanssonskan: det gjorde du ju nyss ;o) men fattar dig, jag vill INTE heller hem... Kyla - fy attans! Kram!

    SvaraRadera