Powered By Blogger

fredag 31 december 2010

Dagens – småfixar knopp och kropp

Joråsåatt… galenskapen är nog väldigt nära att bryta ut till fullo, för jag antar ju alltmer utseendet av en komplett tok på mina dagensbilder. Ja ni ser själva…



















… tjolahopp, narr a la 2010 iklädd bland annat rosa 327:a och svart Chrysalis minigown. Som på bilderna precis har varit och putsat till kalufsen och är på väg att ge sig i kast med solariestrålar för första gången på typ tusen år. Jag trodde att solarium var helute. Jag hade helfel. För det var värsta rusningen och lång kö för att att kunna hiva av sig lasarna och få brännan en smula bättrad.
Kan spela in att det stundar en nyårsafton, fast jag blev ändå förvånad för en hel del av dem som var där var riktigt genombleka och om de trodde att de skulle gå från vit till brun på 10 minuter så trodde de konstigt… Jaja…

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det blir dusch, klädval och därefter middag hos vänner vid 18-tiden. Tittar in igen med min nyårsaftonstass. Kram till dess!

10 kommentarer:

  1. Jag satsar på brun utan sol spraydusch istället, spar på hyn :-)
    Vill bara önska dig ett riktigt gott nytt år och tack för din fina blogg
    。☆。*。☆
    ★。\|/。★
    ♥ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011
    ★。/|\。★
    。☆

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!

    Läste precis inlägget du gjort hos mig och vill väldigt gärna ta en fika en dag.

    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

    ps. lite nyfiken är jag allt på om du tog dig iväg till Gottfrids och provade sexton strap dressen...

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt Gott Nytt År till dig hjärtat! Hoppas att vi får tillfälle att träffas igen nästa år :-)
    En stor nyårs kram!

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt Gott nytt år till dig, man och djur!! Vi ses och hörs!
    (Sen trodde nog jag med att folk inte solade solarium längre!)

    SvaraRadera
  5. Solarium behöver ju inte du! En annan däremot...
    Men jag har aldrig testat och lär nog inte heller göra det. Jag får väl vara så blek som jag är, nästan albino om jag ska övertolka ögonläkaren ;o)
    Gott nytt år!!!

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år snygga tjej!!=)

    Många kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År, och ta det lugnt med solandet.

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år till dig snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Gott Nytt År vänner! Hemma från nyårsfirandet för inte en chans att jag lämnar djuren ensamma mitt i bombriket... KRAMAR!

    SvaraRadera