Powered By Blogger

fredag 24 december 2010

Första födelsedagen…

… var igår. Men eftersom Internetuppkopplingen lekte strejk så kunde jag inte få ut det här inlägget innan denna bloggens första födelsedag redan är förbi :o(



"Istället för att ligga i startgroparna för julfirande så drar jag igång en blogg... rebell eller dåre... välj själv... men fortsättning följer..."

Så skrev jag för ett år sedan, den 23 december 2009, mitt allra första inlägg i Blogglandia. Då hade jag precis upptäckt Mollybloggarna. Och hade noll koll på vare sig tekniken, vad jag egentligen ville med bloggen eller hur allt skulle utveckla sig.
Nu, ett år och 679 inlägg senare är det där impulsdraget något av det bästa jag någonsin har tagit mig för.
För genom den här bloggen har jag fått helt underbara vänner, förhoppningsvis vänner för livet. Tack för att ni finns! Och GOD JUL på er allihop!

11 kommentarer:

  1. En riktigt GOD JUL önskar jag dig, maken och alla små djuren.
    Grattis till bloggens ettårsdag!
    Kramar från Eva, Otto och Stefan

    SvaraRadera
  2. Grattis till 1 år i Blogglandia!

    God Jul på dig själv och Mr Make och alla hårbollarna förstås! ;-)

    Ha det nu riktigt kanonmysigt och när du har tid så besök min utlottning som pågår lääääääänge.

    Juliga kramar från mig!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS bloggen och du!
    Rebell skulle jag säga och det är en BRA sak!
    Kram och GOD JUL till dig, Mr Make och djuren!

    SvaraRadera
  4. *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥
    Önskar Sannibus & Co.

    SvaraRadera
  5. Riktigt läckert att knåpa till en blogg mitt i all julstress. Det hade ju åxå kunnat vara jag :-) Känns faktiskt bra att inte ha behövt stressa runt nu i jultider . Idag blir det go stek till "julmat" & julklappar såklart ;-) Men sen är julen över hehe. Ha en riktigt mysig dag, pössa vovvar katter & hälsa Mr att han snart kryar på sej med armen. Vi hörs å ses snart ♥

    SvaraRadera
  6. ♥En God Jul♥
    Önskar jag er alla två som fyrbenta:)
    å ett stort Grattis i efterhand
    ♥Kram Kram♥

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på "1-årsdagen". Jag är också jävligt glad att du började blogga, annars hade jag aldrig träffat dig:) Ha en bra julafton nu! Stora kramen från hela familjen G!

    SvaraRadera
  8. Massa Julkramar alla sötnosar!

    SvaraRadera
  9. Haha jag som också drog igång alldeles nyss före jul känner redan ungefär som du - något av det bästa jag gjort! Har så kul men fortsätter så klart mina vanliga bloggenader hos er andra.
    Kram och grattis på ettårsdagen!

    SvaraRadera
  10. Frösötös: jag har missat din blogg :o( Lägger till dig i min blogglista genast, hoppas det är okej. Kramkram!

    SvaraRadera