Powered By Blogger

söndag 26 december 2010

Dagens – fast i gammal och kass tappning

Jag glömde ta en outfitbild idag. Lite på grund av det mest har varit mysstassen som har figurerat i min genomslappa tillvaro.
Men så kom jag på att jag hade i princip samma stass på mig denna dag som den 7 december, när jag stod på en toalett på Köpenhamns flygplats Kastrup, väntade på check in till Kap Verde och tog egobilder som jag aldrig har visat här. Så därför får ni dem istället, gammalt i riktigt kass teknisk tappning:



















9th sweater, rosa
Tutu T88, lite pink
Chrysalis minigown, almost black
Scarf scarf, royal
Jeansleggings från Vila
Ellos-stövlar – fast idag hade jag Primeboots…
…och även parker coat i grey

Mysdressen får ni kanske se en annan dag, nu ska det nämligen softas vidare framför tv´n, vilket är dagens främsta aktivitet här. Har snöat in fullständigt på Discovery channel och Everest: på liv och död. För är det något som imponerar på mig så är det människor som ger allt och lite till för att uppnå sin dröm.

Om vi inte ses mer ikväll så får ni hade det kanonbra tills vi ses imorgon. Kram!

2 kommentarer:

  1. Bra där med Tutu under 9 th. Testade själv and me Love! Tack för tips. Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym: kul att du också tycker att den kombon funkar. Inget jag heller tänkt på, det mest bara blev så i stressen när vi skulle åka iväg på semestern. Blev förvånad att det faktiskt funkar om jag ska vara ärlig. :o) Kram!

    SvaraRadera