Powered By Blogger

torsdag 2 december 2010

Ful dagens i stökigt kök

Ja ni märker ju på rubriken vart det barkar… åt ett självkritiskt surkärringinlägg. Men nja, förutom att jag är ända in i skelettet genomtrött, fastnade såklart på härliga arbetsplatsen mer än dubbelt så länge som jag ska jobba egentligen, och orkade sedan inte knalla genom en svinkall stad för att hämta ut ett hett efterlängtat Mollyket, så är jag inte speciellt sur egentligen.

Mer bara realistisk. För det är ett extremt stökigt kök eftersom det befinner sig under en lite för långdragen städprocess, därav ingen helbild idag. Och det är en riktigt groteskfult kombinerad dagens som jag fick på mig idag:



















Bikett a la höst 2010
Sidentunika i powder – Odd Molly
Livingloving dress, lite powder
Scarf scarf, royal
Jacquard sleevewarmers royal
Jeansleggings från Vila

Vet inte riktigt vad jag ska drämma till med som försvar åt denna gräsligt sammansatta outfit, tillfällig sinnesförvirring och en släng av färgblindhet kanske… Temporär oinspiration och stress kan vara en annan undanflykt…

Har lite jobb till att få klart innan jag kan trippa mina allra sista steg på the anställning from hell imorgon. Tänkte ta tag i det nu innan make kommer hem med köbemat och det är dags för Robinson på tv.
Så jag lämnar er igen för nu. Tittar kanske in lite senare, om inte annat så för att besvara era kommentarer. Önskar er en bra torsdagskväll. Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Hej Josanne!
    Här är väl en till som har drabbats av sinnesförvirring men jag tycker att det ser fint ut (hittar inga glasögon).
    Skönt för dig när allt jobb är klart.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är lika fin idag precis som du alltid är i dina Mollysar. Vilka fina bildcitat du har varje dag.
    Vad skönt att du bara har en dag kvar på ditt jobb. Sen kommer din ledighet.När åker ni till Kap Verde?
    Kramiz AnnaCarin

    SvaraRadera
  3. Tycker du är jätte fin som du alltid är. Har nu läst igenom din blogg på allt jag missat, vilket tyvärr var en del då jag ej hunnit med bloggar knappt på ett tag.

    Ta hand om dig!

    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  4. Jag ser inget fel på din outfit alls. Du är lika snygg som alltid. Ha en mysig Robinson kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. ...och jag älskar både tunikan och klänningen- superfint!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Hehe jag tycker din outfit är ganska kul - respektlös liksom ;-)
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  7. Det är ju sjukt, men det märks så väl på ditt skrivande att du är tillbaka in the hell-hole! Bara 1 dag kvar!!! Fan så skönt va?! Ful är du definitivt inte i dag, håller med Anne, lite respektlös så där:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  8. Tacktack! Respektlöstt lät bra, jag tar den. Kram på er allihop!

    SvaraRadera