Powered By Blogger

torsdag 28 februari 2013

Är det någon som har fått chansen att prova...

... What a mesh dress från Odd Molly? Petra undrar nämligen hur den är i storlek:


Och helt ärligt hakar jag också på den frågan på ett hörn, för jag kan liksom inte riktigt få den där klänningen ur skallen, trots att den egentligen kanske inte är jag. Alls… Men det är den här bilden på Odd Molly-Karin i den som tokspökar… vad tror ni om mina chanser att se klok ut i den? Ärligt!!!... Kram och var rädda om er!

4 kommentarer:

  1. Undrar jag med. Men tycker att det saknar aningens med tyg i tuttnivå. Karins verkar ju få plats men jag har ju aningens mer av den varan.....Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne
    Jeg har fået den hjem i str. 1 - og jeg har rigtig svært ved at prøve den da lynlåsen sidder fast :( Den virker ret stor og ret lang og er stiv i stoffet.
    Jeg skal se om jeg kan få den prøvet og se nogenlunde nydelig ud - så lægger jeg det på bloggen ;))

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den ligger och svalpar lite mitt medvetande också då jag undrar detsamma: Ser jag redig ut i den? =)

    SvaraRadera
  4. Deepfling har et bilde av Yasmin med den den 19.februar på FB. Den er veldig utringet men ÅÅÅÅÅ så vakker :-)

    Grethe

    SvaraRadera