Powered By Blogger

onsdag 13 februari 2013

Med fem nyinkomna plagg i provrummet hos Gina Tricot

Linda sweater, palace blue,storlek S, 349:- 

Dallas top, havana coral, storlek S, 199:-

Lisen sweater, black, storlek S, 149:-

Yvette tunic, army green, storlek S, 299:-

Mollie vest, mid blue, storlek 36, 349:-

Mollie vest, mid blue, storlek 38, 349:- 

Jag kör slappbeteende (kan även kallas hög grad av trötthet just nu) så jag skippar att skriva mer om plaggen än så här. Men är det något ni undrar så är det bara att fråga. Okej?... Over, out & god natt för idag!

7 kommentarer:

  1. Den översta blå är riktigt fin, fräsch färg men min favorit är absolut jeansvästen, SuperCool!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jeansvästen är min favorit också. Tänker den med bara linne under och långkjol till sommaren... inte helt fel :o) Kram!

      Radera
  2. Den översta blå är riktigt fin, fräsch färg men min favorit är absolut jeansvästen, SuperCool!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Tycker du är cool och snygg i "Yvette" (gillar namnet också, så franskt:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var himla skön att ha på sig men mer myströja, tycker jag, för att vara lite motsträvig kärring... :o)Kram!

      Radera
  4. Gillar den lilla rosa (så klart) och måste nog kika på den ;)
    Ha det bäst snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast den är mer aprikos än rosa irl, fast himla fin aprikos dock, och då är jag ändå inte så förtjust i den färgen egentligen... Kram!

      Radera