Powered By Blogger

torsdag 28 februari 2013

Två Odd Molly jeansjackor till salu på auktionsvis

Lika bra att kasta ut dem här nu trots den sena timmen, för risken är stor att jag ångrar mig om jag väntar till imorgon… Det handlar om två jeansjackor från Odd Molly som jag härmed säljer på auktionsvis. Som är att det finns ett utropspris, som är vad jag minst kan tänka mig att sälja dem för, prutat och klart alltså. Ni får buda, och den som har lagt det högsta budet när jag stänger ner auktionerna, vilket blir på söndag klockan 18.00, vinner auktionen.
Jag kommer att uppdatera med aktuella bud här så fort jag hinner så ni vet hur landet ligger så att säga. För att buda använd kommentarsfältet här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Lätt som en plätt alltså. Och de två plaggen är:


Odd Molly Bikette denim jacket, vintage deep blue. Storlek 3. Sparsamt använd så i kanonskick. OBS något liten i storlek. 
SÅLD


Odd Molly White bikette denim jacket, chalk. Storlek 2. Använd en gång så även denna är i toppskick.
SÅLD

Undrar ni något så bara hojta. jag kan ta egna bilder om någon vill ha det... Kram!

4 kommentarer:

  1. Bra pris på den översta, har sett den säljas för uppemot 3000:- på Tradera men fel storlek, FAN :-(
    Kram! Isa

    SvaraRadera
  2. Frågan är om en 3a passar mig. Vad tror du? Kramis

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar en ny i rätt storlek; min kommer jag att pensioneras i. =)

    SvaraRadera
  4. Så fina, men jag har shoppingförbud...

    Trevlig helg!

    SvaraRadera