Powered By Blogger

torsdag 21 februari 2013

Tre provade t-shirt som jag visst glömde att visa igår

Hittade ett, för mig, tidigare okänt märke i lokala butiken Cirkus igår.


Ruderiders, storlek S, 798:- 

Ruderiders, storlek S, 798:-

Ruderiders, storlek S, 999:- 

Coola t-shirts. Riktigt coola. Tycker jag. Som dock inte kände mig helt rätt i dem, snarare som att jag försökte leka tonåring igen. Vad tycker ni, för gammal för dessa? Finns det åldersgräns på kläder? Vad mer i så fall enligt er? Ska själv klura lite på de frågorna så det kan hända att jag återkommer i ämnet... Kram!

4 kommentarer:

  1. Absolut ingen åldersgräns - mitt spontana intryck var att det var riktiga Josanne-tshirts :-)
    Coola - särskilt den sista med döskallar o kurbits!

    SvaraRadera
  2. Finns ingen åldersgräns enligt mig! Däremot ska man själv känna det är rätt..kan vara nog så svårt ibland.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Whoop whoop! Du har også fundet dem! :)
    Har du set mit indlæg fra den 19/2 hvor jeg viser en grå t-shirt + tørklæde fra Rude Riders.
    INGEN aldersgrænse der - nix nej ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Cool, men hiskeligt pris för en t-shirt.
    Men absolut du och kanske rentav jag. =)

    SvaraRadera