Powered By Blogger

lördag 23 februari 2013

Provning del 1 – fem plagg från orange till svart

Branting Slim noemi sleeve li, crispy red, storlek S, 998:- 

Helt fantastico färg och modell. Otroligt mjukskön kvalitet. Går att justera lite med band under bysten. Något längre baktill än fram.

Hunkydory Star knit, orange, storlek S, 1199:-

Mjuk och lagom tjock för att funka som såväl finstickat plagg att bära nu som en vår- och sommartröja. Stjärnor i blågrå färg på båda armbågarna.

Hunkydory Backwards knit, orange, storlek S, 1299:-

Något glesstickad tröja, även den i supersoft bomullskvalitet. Med coolaste ryggen jag sett på länge, som om den vore bakvänd. Längre modell bak än fram.

Hunkydory Zippy japan knit, almost black, storlek S, 1299:-

Japp, samma som jag provade i aprikosaktig färg häromdagen. Dumt, mycket dumt för nu har jag ganska svårt att få den ur skallen, i båda kulörerna... 

Please bikerjeansjacka, denim, storlek M, 1449:- 

Tajt, en smula stretchig och fantastico att ha på kroppen... Alltid ska det vara något som får en på fall... och här är denna provnings mesta villha för mig. Äger en Odd Molly-jeansjacka jag tänkt sälja då den är för stor så kanske att denna kan bli min då... Vad tycker ni; funkar denna modell på mig?...

Provningen är gjord på Tam Tam i Helsingborg. Undrar ni något mer om plaggen så är det bara att fråga. De provade Mollysarna dimper in imorgon. Tog mig nämligen friheten att snöa in på inspelade avsnitt av Masterchef Australia istället för att gå igenom och fixa bilder… :o) Tack & hej för idag. Var rädda om er därute!

4 kommentarer:

  1. Snyggo!!! Läser inne hos dig varje dag Josanne men har aldrig "vågat" kommentera. Men nu måste jag säga att du var fantastiskt snygg i alla provade plagg och särskilt i jeansjackan!
    Du är en härlig inspirationskälla!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Håller med Maria om att du är fantastiskt snygg i allt! Inspirerande även om jag är betydligt större än dig. Fortsätt med dina fina klädprovningar!
    Ha en bra dag!
    Louise

    SvaraRadera
  3. Den är absolut jättebra på dig den jackan.

    SvaraRadera
  4. Bikerjeansjackan från Please sitter som gjuten på dig! Kan inte bli bättre än så..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera