Powered By Blogger

söndag 10 februari 2013

Dagens – bara för att jag kan

Eftersom jag kan, för att jag har haft en så kallad civilstass på mig idag. Med lite Mollysar inblandade och allt, så bara måste jag kasta ut en bild. På min klädsel:


Sidenblus – Odd Molly Sinsuality smock blouse, lite almost black, långkofta – Odd Molly Kettle coat – multi, svarta jeans med nitar på fickorna – Please. 

Japp, på båt. Igen! För tredje helgen på raken för att vara exakt… Joråsåatt, här är det ständigt nya spännande aktiviteter på programmet… ;o). Vilket precis fick mig att komma ihåg att jag måste tvätta träningskläder. Nu. För jag har inte ett plagg rent på den fronten… Fattar inte var den här helgen blev av… den började ju alldeles precis nyss. Skumt… Fast tvätta var det visst ja, så peace out för nu!

3 kommentarer:

  1. Snyggt som faen det där! Ja det var en jäkla helg att försvinna fort.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den koftan! En av mina favoritmollysar som jag måste använda imorgon bara för det. Så tack för att du påminde mig om att jag också har den och också använder den alldeles för sällan! :o)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Ja helger och semesterdagar är odryga

    SvaraRadera