Powered By Blogger

onsdag 27 februari 2013

Provningshint och paketpling


Som synes blev det provsejour tidigare idag, en snabbis på HM. Fanns faktiskt en hel del fint. Hann dock inte prova så mycket. Fast lite. Som redovisas senare ikväll.
Kanske blir det under aftonen även visning av det som ligger bakom paketplinget som nyss ljöd ur min mobil. En förbokad liten goding (hoppas jag i alla fall... såklart...) från Odd Molly SS13. Så see you igen om ni känner för det. KramKram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Får jag välja ser jag gärna att Mollyvisning går före HMvisning ;-) Cool bild förresten!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans, nu gjorde jag ju tvärtom... ;o) Kram!

      Radera
  2. Jag håller med! Jag var också på Hm idag och det fanns hur mycket fint som helst! Ska bli kul att se vad du provat, själv provade jag ett tiotal plagg och köpte tre :) Önskar dig en bra kväll! Maritha i Stockholm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev väldigt positivt överraskad, får nog bli en provsväng till där ganska snart känner jag :o) Kram!

      Radera
  3. Mera provning ar till folket säger jag. :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... håller med till hundratio procent :o) Kram!

      Radera
  4. Det har hämtats paket här med i dag. En liten fining från ss-3. Fiiiin som snus var den:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nästan helt säker på att jag vet vilken, den jag valde mellan men jag tog den andra... Nyfiken på din så nu får du visa tycker jag :o) Kram!

      Radera