Powered By Blogger

måndag 11 februari 2013

Söndag by Instagram – inte helt oväntat

Det som inte finns en chans att få till i veckorna tas uppenbarligen igen under helgerna. Jag pratar okynnesfotograferande och jag pratar ännu ett terrorinlägg:


Söndagens frukost – bestod av traditionell kattmat a la Royal Canin till Debbie och resten av hennes crew, otraditionell variant i form av en något hemtransporttilltufsad semla från Konsum till mig. 
Söndagens utflykt – blev inte helt oväntat en färd med favoritbåten Aurora. 
Söndagens komik – måste vara att faketatueringar tydligen är någonslags nordisk souvenir.
Söndagens detaljstudie – föll på pryttlar i båtbutiken, inte helt oväntat det heller eftersom det ju knappast är första gången jag kamerafjantar runt där.
Söndagens gladattiralj – kan kanske ha varit koftan som jag knappt använder, ofta funderar på att sälja men ångrar i sista sekund för att sedan vara glad att jag har den de gånger den åker fram ur garderoben och på kroppen. 
Söndagens dåraktivitet – tog plats på kebaberian, under väntan på falafeltallrikar att ta med hem . För det känns inte riktigt helt frisk att totalt snöa in på att plåta stolar… 
Söndagens finaste – är samma som alla dagar; djuren som styr och ställer i boningen jag kallar hem. 

Samma boning som det nu har blivit hög tid att lämna för att istället hålla måndag på praktikplats. Inte fel det heller. Peace out! Kärlek & Respekt!

1 kommentar:

  1. Kettle Coat är så snygg på dig!! Själv sålde jag min, hrmm.. När jag ser din undrar jag varför, minns dock jag upplevde den hasade ner på ngt lustigt sätt. Semlor är kanske dags försöka trycka i sig! Har jag helt glömt bort.. Sista bilden är ursöt!
    Denna veckan går nog lättare i praktikland!!
    Kram

    SvaraRadera