Powered By Blogger

lördag 23 februari 2013

Kändes som ett riktigt tramsigt grepp när jag vaknade

Den anlände hit i förrgår. Men det dröjde till nyss innan jag ”vågade” prova den. Traderaklickad, aldrig tidigare provad av mig, såg ruggigt liten ut och därför var jag nojjigt skeptisk till att den skulle passa. Vilket kändes som ett riktigt tramsigt grepp när jag vaknade denna morgon, lönt liksom att ha ett plagg som blir liggande bara för att det inte törs provas… så därför spontankastade jag på mig den nu, i sällskap av mysstass och sovfrilla. Och! Ta mig tusan, den passade...


… Odd Molly Dareme tank, dark grey. Kort men med ett schysstare linne under ska den säkerligen kunna göra sig till lite blandat. Tänker jag… Är det någon som har en produktbild på den så mottager jag gärna en sådan… Kram på er för nu!

1 kommentar:

  1. SNYGG! Hur är den i storlek? Vilken storlek gar du? Jag skulle också vilja ha den men blir osäker på storlek när det är siden. K

    SvaraRadera