Powered By Blogger

tisdag 19 februari 2013

Jag sa pigga upp men till och med det kändes roligare

Vilken jävla skitdag… Sitter fortfarande med megatrista skoljoxet, det som blivit avhandlat i de två förra inläggen. Att jag inte är klar än kan kanske till viss del bero på att jag varit tvungen att pigga upp mig emellanåt… Så det har dregglats över Mollysar, spanats helt galna, vi pratar riktigt smilbandshöjande, Jeffrey Campbellpjux a la våren i någon webshop som jag tappat nu. Men lovar att berätta alternativt visa lite om jag springer på sidan igen. Jag har slöbläddrat bland mina bilder och hittade en från igår som väl kanske är lite småkul… färgglad i alla fall:


Jag har även ägnat mig åt lite självdestruktiva saker, sådana som att till exempel googla resor, trots att jag definitivt inte har råd att ens tänka den typen av utsvävningar. Ja egentligen så faller ju Mollyspanandet in där också.... Jag har diskat, tankat tvättmaskinen, filat naglarna och smetat genomskinligt lack på dem… Ja, jag sa pigga upp men till och med det kändes roligare… Och så har jag uppenbarligen precis knåpat ihop tramset ni nyss läst. Dags att återgå till det där som gör att det storbubblar suckar ur min hjärna… Så Kram, tack & hej för idag!

4 kommentarer:

  1. Storbubblar suckar....haha.
    Tack för ditt underbara språk.
    kramar från en annan bubblare

    SvaraRadera
  2. Här har du en dåre till som letar resor trots brist på kosing! Men vad fan, en kvinna måste ju få drömma:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Mollysar och resor jag hakar på :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Drömma om olika saker, inte minst resor o fina kläder kan säkert många skriva under på är "livsnödvändigt"! Det kommer bli annorlunda för dig så småningom, tror jag. Jobbigt när det kör fast med skrivandet t skolan..hoppas du fick ihop ngt till slut!
    Kram

    SvaraRadera