Powered By Blogger

torsdag 7 februari 2013

Menlöshetsfokus & vad gör man inte för ett toppbetyg

Börjar lite kännas som att jag bedriver väderleksblogg… men är skallen toktom på annat är det kanske helt enkelt så det blir, menlöshetsfokus… :o) Så därför smackar jag in lite klimatstatus, som i hur det ser ut i min by just för tillfället. På tre platser det endast skiljer si så där ett 100-tal meter mellan.
 



Snö som nästan genast blir tö på de flesta ställen. Tagna på vägen hem för en paus i praktikandet. Bestämde mig för att förskjuta mina tre sista timmar idag. En som skulle arbetat klockan 16-19 blev sjuk och jag bestämde mig för att svänga om i mitt schema för att täcka upp det… Vad gör man inte för ett toppbetyg… :o) Kram för nu!

2 kommentarer:

  1. Smart drag! Hade jag varit arbetsgivare där hade du fått jobb direkt :o)
    M.v.h Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är så skumt. Pratade m brorsan som fick köra i 70 på motorvägen mellan din by och typ lödde, pga snöstorm. Här har den inte kommit en enda flinga. Klem och smart drag helt klart.

    SvaraRadera