Powered By Blogger

fredag 8 februari 2013

Vilken vecka!!!

En fysiskt krävande eftersom det uppenbarligen tar på tantkrafterna att stå upp hela dagarna, en mentalt påfrestande då hjärncellerna elchockades igång ganska rejält i måndags och sedan gått på helspinn sedan dess. En megarolig då jag kastades in i jobbet och alla dess uppgifter på studs, exakt som jag ville ha det. En supergivande med ett gäng ”arbetskollegor” att inte kunna göra annat än att tycka om, och så extremt många positiva kunder att min gladbank är påfylld till bredden.

Och! Kanske framförallt; en vecka som gett mitt självförtroende en gigantkick i rätt riktning. För jag kan! Så förbannat mycket mer än jag trodde… Jag skulle kunna skriva en välmatad novell om det, och det kan mycket väl hända att jag gör det också. Men inte nu, för efter att ha satt stopp för vardagsveckan och mina  fem fullmatade dagar i praktikland med ett najs pass bodybalance på ”mitt eget gym”…


… har jag nu dragit igång projekt hålla helg. Inledd med ett stort glas rött, massa choklad, Gladiatorerna på tv och indiskt käk på väg hem med mr Make. Imorgon väntar fitness & hälsomässa med Sanna, något jag ser en hel massa fram emot, mest att träffa henne för att vara helt ärlig... 
Och eventuellt något det kommer att rapporteras om här. Men det är imorgon det. Nu är nu… Med inte så mycket mer än muskler, vindaloo och lite mer av det röda. Exakt så som jag vill ha det… Hoppas ni har en riktigt bra fredagskväll! Peace out!

7 kommentarer:

  1. Det är ju en jävla omställning vilket jag inte tvivlade en sekund på att du skulle klara! Stå hela dagarna är skitjobbigt om man inte är van. Ha det så gött på mässa i morgon:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Yay!
    Jag gläds med dig och åh vad roligt att höra att du trivs och har bra människor runt dig. :)
    Massa kramar och ha nu en skön slappehelg!
    <3

    SvaraRadera
  3. såklart är du helt slut,men toppen att det är så bra ju. Ge Sanna en klem från mig i morgon, nu ger jag en till dig.Klem

    SvaraRadera
  4. Härligt och klart du kan - en himla massa!
    Tar en Tequila för dig och firar lite.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Naww fina du. Tycker med det ska bli kul att ses och du ska få en herrans massa pepp från mig med vill jag lova. Klart du kan människa! Du är ju grym. Glöm aldrig det. Ses snart. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hoppas att ni får en fin dag med en massa skoj.
    Kram från Eva

    SvaraRadera