Powered By Blogger

onsdag 6 februari 2013

Inte för att texten stämmer just för tillfället utan...

... för att den är galet bra och går på konstant repeat i min skalle mest hela tiden nu. Jag pratar om låten ni landar på om ni klickar HÄR och vad som enligt mig är en av detta landets lätt mest genialiska textmakare. Och sexigaste män… Även om han har fler av såväl levda år som gråa hår på sin meritlista i detta nu, än på bilden som nog är en av de bästa jag sett på honom... :o) God natt & take care!

2 kommentarer:

  1. Uffe hiusgud!
    Den bilden har jag inte sett förut.
    Japp både vällevfa år och den som räddade mig från ålderskrisen

    SvaraRadera
  2. han är sexigare än någonsin om man frågar mig. Denna låten är en av mina absoluta favoriter på den plattan. Uffe, we lav jo! Klem

    SvaraRadera