Powered By Blogger

lördag 23 februari 2013

Dagens – som klarade sig undan på provrumsutflykt


Jacka – Odd Molly, kan heta typ något i stil med Parker coat, chalk, sjal – Odd Molly Sechura triangular knit scarf, multi, väska – Odd Molly Chimbote knitted bag, multi, jeans – Please studs, nero, stickad tröja – Odd Molly Wildside jumper, chalk, linne under – Odd Molly Rib jersey tank, pink. 

En återanvänd stass från tidigare i veckan. Men då det verkade som att såväl stilpolisen som smutgrisväktarna bestämt sig för att hålla helg de också så klarade jag mig galant under min utetur idag… Och jorå, ni ser rätt, bilderna är avknäppta på besök i provrum. För trots att mitt knä bestämde sig för att jävlas idag igen, det verkar tycka att ledig inte är något bra, så kände jag för lite uppiggande utanförboningenaktivitet och då landade det bland annat på just provning. Sju Mollysar, fem andra plagg. Resultatet dimper in här lite senare. 
Först ska jag stappla ut på vovvenad, och samtidigt klura på någonslags finmiddag att krydda kvällen med… Vad gör ni denna lördag? Peace out!

1 kommentar:

  1. Kul med provning!
    Tja, läser på om Rom o ser på intressanta dokumentärer, vilket roar oss ibland. Ätit varmrökt lax med romsås, vilket var gott! Tredje fiskrätten denna veckan..
    Kram

    SvaraRadera