Powered By Blogger

onsdag 27 februari 2013

Säger en del om mitt beroende på den fronten


Jorå, liket återuppstod... Fast det var knappt för djuren har lekt någonslags tonsatt cirkusföreställning drygt halva natten... :-( Men! Praktikland 12-19 idag och sedan ledigt två dagar, eftersom jag kör helger också, så på ren vilja och mucho envishet ska det nog bli trevlig och effektiv receptionare av mig denna dag också... Lite kul dock att mr Make tog mig för döende på grund av att jag inte orkade öppna datorn igårkväll, säger en del om mitt beroende på den fronten... :-)
Vad jag starkt misstänker börjar utvecklas till ett annat beroende är klädprovningar. För jag kan liksom inte låta bli att ha ännu en sådan i sikte nu. Kanske ett bra sätt att bota tröttheten, tänker jag... lite lagom bortförklarande sådär... och när det dessutom finns en tjej som önskat provning av två plagg på HM så är det ju liksom lika bra att göra en utryckning dit så här innan plikten kallar... eller hur? :-) Peace out! Och take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ha det så bra i praktikland och tänk sen 2 hela dagar!!! Förresten är hårfärgen skitsnygg, liksom hela bilden, Klem

    SvaraRadera