Powered By Blogger

fredag 22 februari 2013

Många, olika, inget klick men en påminnelse

Relativt många plagg, från en rad olika kollektioner. Ändå gick jag oklickad ur spanarturen av Odd Molly på campadre.se som släpptes nyss. Hittade inget jag skulle vilja ha, och bra där för priserna är ändå ganska höga, tycker jag... Fast kampanjen gjorde mig påmind att en av dessa...


... nyligen gjorde inträde i min Mollyrob. Till billigare peng och i väntan på sommaren... den som gärna får infinna sig i eftermiddag, till exempel... Vad säger ni om dagens campadrekampanj? Något klick? Take care därute! Ciao!

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Det fanns en hel del men det jag funderade på blev slutsålt...lika bra det!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här är en som inte lyckats ta sig in ännu på sidan, haha och jag antar att det finns någon mening med det som att spara eller titta in i den redan fulla garderoben.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. KOmmer inte ens in på sidan just nu, så det är nog en massa andra som klickar på fast inte vi gör det. =)
    En blå dramacoat hade gärna fått komma hit, fast inte för det priset.

    Ja sommar kom nu! (läste att det snart ska bli +10 grader)

    SvaraRadera
  4. No klick här, kollade bara precis som hasigast. Sommaren känns avlägsen, -7 när jag gick i morse, bedrövligt.. Klem

    SvaraRadera
  5. Det var OTROLIGT segt att komma in på sidan när jag försökte vid åttatiden! Antar det beror på OM men blev ändå lite förvånad då det ju just varit reor lite här och var. Ett plus för att det var ett bra utbud av kläder fast när jag klickade mig in så verkar mycket vara borta för det gick varken att välja stl eller färg.

    Håller med om att det var förvånadsvärt dyrt, som jumble knit (en av mina favvomollysar) som kostade en tusing, ungefär det jag gav på rean för över ett år sen. Tror jag ska spana in en klassisk Lovely knit i turkos på "vanliga" butiken istället.

    SvaraRadera
  6. Da jeg laaaangt om længe kom ind på siden, måtte jeg konstatere at der var virkelig meget.
    Men ALT for dyrt og ikke særligt gode modeller. Lignede meget et dårligt restlager. ØV!

    God weekend herfra
    Kram
    A

    SvaraRadera
  7. Det var en väldigt seeeeeeeg sida att försöka komma in på. kom in till slut och gjorde tre klick......YES=)) Kollade direkt efter jag beställt att de fortfarande fanns kvar i min storlek...
    När jag väl fick bekräftelsen var den nollad??!!
    Ähhhhh ringde dem, beloppet hade nämligen dragits från mitt Visakort...
    Svaret jag fick.....hård belastning, dåliga uppdateringar av lagersaldo bla bla bla, tyckte att jag skulle lägga beställning igen varav bara en av plaggen fanns kvar nu då.... DÅLIGT:-((
    PMS...jag?? NÄÄÄÄÄÄ....så spara jag dom pengarna;))
    Hoppas att du har en bra fredag vännen<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  8. Som vanligt för sen att titta in. Men det kan ju vara lite väl fräckt att avboka möten på jobbet för att kolla in Odd Molly kampanj :) Men hade jag hunnit hade jag klickat hem ett par Billy Jean. Är fortfarande sugen på dom, irriterad att jag inte slog till när dom fanns i kollektion och hann inte med förra året när dom fanns på Campadre heller. Så nu sitter jag och småsurar på jobbet. Kan bli en tröstsemla...

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  9. Bidde inget här heller! Jag tyckte oxå sidan var seg och när man väl kom in på ett plagg så kunde man inte välja storlek... "Välj färg först" eeeh vaddå???

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera