Powered By Blogger

onsdag 13 februari 2013

Helt skadat beteende, när jag tänker efter


Såg på Instagram att delar av Hunkydorys vårkollektion har landat i min by. Så självklart styrde jag steget ditåt under min lilla stadsvandring före praktikinstämpling. För någonslags provning. Men! Ett spontanmöte med gammal vän på vägen blev en massa babbel som blev en klocka som slukade tiden snabbare än jag ville så jag hann aldrig dit.
Men! För att stilla en smula av provlustan som var i topp slank jag in i butiken jag stod utanför. Och som om jag vore i stil med knarkabstinent tokryckte jag ett mindre gäng plagg med mig till provrummet. Helt skadat beteende, när jag tänker efter... "vad är din hobby?" "klädprovning till varje pris". Rubbat...
Men! Nu blev det alltså så och bilder kommer därför. Senare. När kvällens måstesysslor är avklarade. Ett av plaggen var i alla fall detta:


Någon som känner igen sig i det där med klädprovning som hobby? Eller är det bara jag (som har grava störningar...) Tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det är alltid roligt med provningar.
    kram

    SvaraRadera
  2. Det vore ju skoj om det kunde bli till en liten hobby, ibland provar jag en massa hemma, kombinationer och så, när jag får ett ryck. Butiker hinner jag sällan med och så blir jag lätt deprimerad när jag möter min spegelbild.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Min lilla hobby blir snarare att titta på andras provningar vilket jag tycket är jättekul o är väldigt tacksam för;) men själv så avskyr jag det, trångt, svettigt, bökigt. Så hurra för er andra som provar o delar med er!! Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Du är för rolig! Jag väntar med spänning på din visning:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha... det är ett udda beteende, helt klart :-) Men så roligt! Jag gillar både att prova och att titta på provningar...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tur jag har er som "håller med mig", så jag slipper känna mig som ett komplett utbölingspucko... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera