Powered By Blogger

lördag 9 februari 2013

Dagens – som plötsligt tyckte det kändes jobbigt

Komiskt. När jag som lite saknat att knalla runt i mina så kallat ordinarie stassar fick chansen till det igen så hade jag megaproblem att välja. 
Och inte av anledningen att det fanns en hel massa kandidater som stod på kö och trängdes med varandra för att få luftas utan för att det plötsligt mest kändes jobbigt att göra val… Så det blev därför första bästa, som i det jag snabbast fastnade med blicken på i garderoben. Vilket var denna enkla kombo:


Skinnjacka – Please, vit bomullströja – Odd Molly Rib jersey l/s, white, svarta jeans med nitar – Please. 

Det var stassen. Det viktigaste; dagens aktivitetande kommer jag till lite senare ikväll. Inte som världens megabildbomb då det inte blev så mycket av den varan under min mässddejt med Sanna idag. 
Glömde liksom lite bort den aspekten… Men ett par smulor ska jag nog allt lyckas skaka fram ur mobilen att terra er med… Så; to be continued… Tjing!

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig eftermiddag. Sorry för det galna slutet bara. Ha en fin kväll! Kramis

    SvaraRadera
  2. Så snygga pleasejeansen är, var har du köpt dem och är de som de andra i stlk dvs stora?
    Har du fått ljuset än?
    Kram Nilla

    SvaraRadera