Powered By Blogger

måndag 25 februari 2013

Söndag by Instagram – med onödigt & timmarna som saknas

Onödigt många, onödigt dåliga… och från igår. Men! Har man gravt fotokli i fingrarna och en hel hop bloggterrorism i blodet så kan det mycket väl bli så här:


Onödigt många, onödigt dåliga… och från igår. Men! Har man gravt fotokli i fingrarna och en hel hop bloggterrorism i blodet så kan det mycket väl bli så här: 
Konditorishopping med vovvenad och skyltfönsterspaning, finmiddagtillverkning med hummer, potatisgratäng och en slags svampstuvning, följt av citronfromage med chokladkex. Och såklart lite katter. Muffin som tokvaktar ugn med hummer i till exempel… 
Ja, egentligen helt onödigt, som sagt.. Vad som däremot saknas i sammanhanget är de sex timmar jag spenderade på praktikplats. Där jag fick konstaterat att jag är komplett megavärdelös på skådespeleri, att ge sig i kast med yogaövningar iklädd jeans är inget att rekommendera... Och att det, enligt mina misstankar, var en kul dag. 
Men det där var alltså igår. Denna dag ser ut att gå i hamn totalt odokumenterad… Men så har den inte heller hunnit innehålla så mycket mer än ett långpass i träningsanläggningsland. Fast nu ska det färgas hår, så peace out!

5 kommentarer:

  1. Muffin är så jäkla snygg! Det där hummergrejset så härligt ut så jag förstår att hon vaktar :))
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fräsiga bilder ju!! Katterna är bara för coola och citronfromage, hur gott liksom? KLem och tack för provningarna innan också.

    SvaraRadera
  3. Glöm onödigt, du har ett fantastiskt bildseende som alltid gör det lika kul att titta på fina bilder! Jag hade gärna sett ännu mer bilder :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!
    Jag letar fortfarande efter de sju timmar jag tappade nånstans över Atlanten ... :)

    SvaraRadera