Powered By Blogger

måndag 11 februari 2013

Med sju Religionplagg i provummet

Kanske inte mitt livs smartaste drag att tokflaha mig i en spegel med en uppsyn som till fullo avslöjar det faktum att den lider megabrist på sömn… 
Men nu gjorde jag det i alla fall. Så ni får väl helt enkelt hålla för fulfejjan och fokusera på plaggen istället. Som jag provade, i lokala butiken Zebra idag. Sju ovandelar från Religion. Som är dessa:

B113IAT27, färg cameo rose, storlek XS 699:- 
Lite baggy t-shirt i supermjukaste bomullstyget. Längre baktill än fram.

B113PRT36, färg jet black, storlek XS 599:- 
Tajt och supermjuk t-shirt med en minificka framtill, enfärgad mörkgrå bak.

B113WCT36, färg white, storlek S 699:- 
Lite baggy linne med cool trashad och därmed delvis ”genomskinlig” rygg.

B113HRW28, färg grey, storlek S 799:- 
Superkort swearshirt a la 80-tal och Flashdance, ganska baggy i modellen.

B113ISW01, färg white, storlek XS 799:- 
Sweatshirttyg även i denna som har små trashade hål här och var. 

B112MYW19, färg white, storlek S 1199:- 
Supermjuk stickad tröja som även den har trashade inslag i designen.

B113FNG02, färg dirty white, storlek S 1099:- 
Baggy kofta utan knäppfunktion, asymmetrisk nertill både fram som bak. 

Och ja, jag kunde åtminstone ha tagit av den långarmade Mollyn när jag provade linnet och de två t-shirtarna… Men om man nu skiter i det, vad tycker ni om detta märke? Något av det provade här som ni gillar? 
Time to get some sleep, Förhoppningsvis… Ciao för idag! Och take care!

3 kommentarer:

  1. Kul med annat märke! Har sett men aldrig provat, inte riktigt jag, läs för gammal! Ha ha.. Tycker den översta o den sista var finast på dig, fast det är ju bara min smak! Har inte varit i någon klädaffär sedan slutet av november tror jag! Borde nästan vara rekord, eller!?
    Snön vräker ner utanför, hrrmm..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gillade alltihopa men mest tishan med benranglet på. Skitsnygg! Kram

    SvaraRadera
  3. Väldigt snygga allihopa, men särskilt den randiga saken och den helvita under den;) lovely
    Kram

    SvaraRadera