Powered By Blogger

torsdag 28 februari 2013

En lyxloppis i bilder

På Instagram heter hon @jennyhb78_frustilista och för er som gillar inredning så har hon ett av de absolut vackraste hem jag sett, som hon ofta visar bilder från där. Men idag hade hon lyxloppis i verkligheten. Dit jag och klasskompis J begav oss. För att fynda. Och såklart var jag tvungen att okynnesplåta en massa bilder:


En hel massa fint. Kläder, skor, assessoarer, lite möbler, inredningspryttlar… J hittade en Molly, där blev jag allt lite avis minsann… ;o) och ett par supercoola pjux, själv slog jag till på hopprepet och den vita blusen som ligger bredvid det på bilden här. En Hunkydory för en hundring, inte helt fel… Och så var det superkul att träffa loppisinnehavaren. Min forna toppmodell. Så mycket bilder vi tagit, så kul vi haft. Det är ett helt gäng år sedan nu men det kändes lite som igår när hon stod framför mig, pratade minnen och var lika grymt snygg än… Och attan vad jag blev fotosugen … Att plåta uttänkta scenarion, med lånade kläder, riktig kamera… Fast denna kväll får jag nog allt hålla mig till tv, kaffe och choklad istället… Peace out!

4 kommentarer:

  1. Gulp vilket farligt ställe att besöka för det låter som om jag skulle gilla det mesta.
    Hoppas vi hinner ses snart så kan vi fota lite bus.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka fina bilder *avundsjuk*, varför har vi ingen sån loppis häromkring=))
    Hoppas att du har en bra kväll<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Oj, vad mysigt att gå på en sån lyxloppis!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det kan man kalla lyxloppis, mkt fina saker ser det ut som!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera