Powered By Blogger

onsdag 13 februari 2013

En sorts dagens & lyckades till sist

Rastlös men galet osugen på att göra det enda som skriker efter uppmärksamhet i boningen: städning… så jag tror det får bli en slags spanarsväng på stan istället innan det vankas ett senpass i praktikland. Iklädd denna mundering: 


Pikétröja med praktikplatsens logga – så kallad jobbdress, ljuslila tröja under – Odd Molly, jeans – Please Fancy, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Fast jag har andra pjux på arbetstid. Ett par jag lyckades komma över till sist. Jag hade ju värsta problemet att hitta ett par schyssta som inte var sönderplottrade med ränder och skit i fula skrikfärger… Helsvarta, lite höga i skaftet och till kanonbra reapris, sneakers egentligen men med en fotanpassad sula i är de hur braiga som helst att heltidsstå i. 
Har dem parkerade på praktikplatsen för tillfället men måste nog flasha dem här lite senare. I brist på vetigare saker att komma med… Liksom… Peace out!

2 kommentarer:

  1. Så det var dig jag såg idag när jag var och tränade. Var inte säker så jag vågade inte fråga men lovar att presentera mig nästa gång! Du verkar kul, skojade med en annan tjej när jag kom in så det ska bli kul att säga hej till dig irl! <3
    Ha en trevlig kväll! Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det, säg hej nästa gång, alltid kul att träffa de som läser mitt dravvel :o) Kram!

      Radera