Powered By Blogger

söndag 10 februari 2013

Min topplista vad gäller Odd Molly SS3

Bästa släppet i vår. Med flest plagg som genererar det där kraftfulla villhasuget i magen, extraslaget i hjärtat och som tyvärr får den lille illvillige ekonomen i skallen att börja vifta med pekpinnen... Men även om han kommer att sätta stopp för de flesta former av spenderande denna vår så är det ju trots allt gratis att knåpa ihop en önskelista, så därför kommer alla mina toppkandidater från Odd Molly SS3 här:

Hodgepodge jumper, silky white

Chiffon blouse, chalk 

Triumph jacket, silky white

Hookbait hood cardigan, lite grey mel

Deli cardigan, lite grey mel

Upside out top, white

Twine top, white

Fay scarf, silky white

En av dem skulle jag snudd på kunna döda för att få äga och bära… Ni får gärna gissa vilken om ni känner för det… ;o) Var rädda om er själva & varandra! Ciao!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken snygglista och själv så vet jag ju att du skulle vara galet snygg i allt men jag tror att det är den lilla jackan du skulle bära i Triumf, haha. Själv vill jag ha Fay scarf så mycket att jag kanske lägger mig på golvet och skrker högt om den inte hittar hit, på ett nu ungefär.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Så mycket vackert! Och det är klart jackan som är ditt must-have!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vet du om man se produktbilder från olika kollektioner nu när OM gjort om sin sajt?

    SvaraRadera
  4. Den översta...... klar favorit hos mig, den vill jag ha. Önskar dig en fin vecka! Kramar

    SvaraRadera
  5. Bra lista!! Fast jag tycker - som tur är - att färgerna blir tråkiga i SS3, inte mycket som passar på en blek tiger.

    Kram!

    SvaraRadera