Powered By Blogger

lördag 16 februari 2013

En liten samling praktikuniformer

5082. Bilder har jag i min mobil. Vilket betyder hög tid att rensa innan det blir tvärslut på utrymme. Så då satte jag igång med det för en stund sedan. Och hittade därmed bland annat ett par dokumentationer av praktikuniformer jag burit under de senaste tv veckorna. Har ju lovat att visa, men först efter att jag slutat där. Fast då min rensingsradar är inställd på att finkamma så kommer de här och nu istället. Innan de försvinner för alltid. 
Att sedan det kanske hade varit lika bra tänker jag strunta i... Liksom…


Inte så viktigt eftersom vi pratar tjänstedräkt men inte riktigt jag, eller vad säger ni?... Och dessutom i ett mischmasch, då den tredje bilden är den första enligt en korrekt tidsordning och den första blev avtryckt idag. I ett provrum. På Gina Tricot. För jag råkade visst hamna där idag igen… Med ett litet gäng plagg. 
Som blir ett annat inlägg är lite senare. Ikväll eller möjligtvis imorgon. Vi får se… Hoppas ni har en bra lördag därute. Kram, Kärlek & Respekt!

3 kommentarer:

  1. Tycker du är ursöt!!! Ärligt!
    Hoppas du får en fin lördagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Springer förbi och säger hej :) Vinfryntlig och mätt.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag personligen tyckte du var snygg i din tjänstedräkt! :o)
    Såg dig som hastigast när jag var och tränade mitt obligatoriska dubbelpass (lördag).
    Kram

    SvaraRadera