Powered By Blogger

onsdag 13 februari 2013

Varning för träningsrelaterat skrytinlägg


Säger hon som röker jämt och äter helt fel... Men! Jag kom iväg till gymet denna morgon. Kände mig visserligen som värsta masochisten när jag tvingade kroppen ur sängen klockan 05.50 men jag gjorde det. Och den känslan är nu bytt mot drag av eufori. Så lätt värt det! Trots att jag inte ska stämpla in i praktikland förrän klockan 12.00 denna dag. Gäller bara att komma ihåg det till nästa gång jag får för mig att leka fitnessprinsessa mitt i natten men tvekar... Och att det är ännu ett litet steg mot det där for life... Hoppas ni får en bra dag därute! Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Bra gjort! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Sådan Josanne flot :-) Jeg har heller ikke svært ved det, elsker f.eks. en løbetur meget tidligt en sommermorgen, så ser jeg tit rådyr, hare og fugle helt tæt på :o)
    God dag søde - kram herfra

    SvaraRadera
  3. sjukt duktigt!! KLem och fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  4. Åhh, ja! Visst är det värt det! Nu är jag inte igång mitt i natten och tränar, men ett pass yoga på lunchen blir det och sedan är jag euforisk resten av dagen liksom. Kram

    SvaraRadera